donderdag 15 september 2011

Moniek Vermeulen


*

Moniek Vermeulen


  Op 10 juli 1959 werd ik geboren te Sint-Niklaas.

Ik ben getrouwd met Frank Pollet.

We wonen in: Palingsgat (een heel mooie straat met een lelijke naam) 54, 9111 Puivelde.

Ook mijn man, Frank, is auteur van kinder- en jeugdboeken. Er wordt dus heel wat afgeschreven in ’t Gat (zo wordt onze straat ook wel genoemd)!

Terwijl we samen zitten te werken in onze schrijfkamer, genieten we van het landelijke uitzicht en ook van Victor en Henri, de twee ezels die in onze tuin rondlopen.

Mijn hobby’s zijn lezen en koken (lekker!) en Frank en de ezels verzorgen.

Vroeger was ik ook sportief (ik liep zelfs enkele marathons!) maar wegens een knieoperatie en een beetje te weinig doorzettingsvermogen staat dat nu op een laag pitje.

Wil je me een vraag stellen of een berichtje sturen?
Dat kan: moniek.vermeulen@gmail.com


*


*

Geen opmerkingen: