zaterdag 3 december 2011

Lydia Albadoro - Kangoeroe en de didgeridoo

*

Leuk dat je hier bent !

Je hebt mijn website gevonden en daarom wil ik je van harte welkom heten. Hier vind informatie over de boeken, prentenboeken, kinderboeken, en boeken voor volwassenen. Aangezien ik altijd bezig ben zal ik proberen de website zo actueel mogelijk te houden maar dat is wel een behoorlijke uitdaging. Alles waarmee ik bezig ben zal ik onder nieuws plaatsen zodat je de eerste bent die meer weet.
Natuurlijk mag je reacties nalaten heel erg graag zelfs! Super leuk voor mij om te weten wat jullie nu precies vinden en wat jullie voor commentaar hebben.
Je kunt hier ook terecht voor het bestellen, of je krijgt een doorverwijzing te zien naar de verkooppunten of uitgeverij. Wil je een persoonlijk stukje tekst of een handtekening in je boek dan kan dat natuurlijk ook! Stuur mij daarvoor een mailtje wat je precies wilt enne dan zorg ik ervoor…
Veel leesplezier en misschien hoor ik wel van je?!
Wie weet op Twitter...

NIEUW & NIEUWS;

22 november 2011 -
'Het antwoord' nu als E-book 3,50; http://shop.boekenbent.com/

3 oktober 2011- update Bron van III -
Ben nu druk aan het werk met het schrijven van het manuscript; het laatste deel van de bron van III. Hoe die gaat heten is... (nog eventjes een geheim). Verwacht voorjaar 2012 bij uitgeverij Ellessyhttp://www.ellessy.nl/


*

Geen opmerkingen: